loading...
وبگردی ها/بزرگترین مرجع کلش اف کلنز
admin بازدید : 1918 جمعه 17 مهر 1394 نظرات (1)

احتمال بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز که در 24 اکتبر 2015 (2 آبان 1394) خواهد بود بسیار زیاد است. همچنین مسابقه باشکوه کلش کان ClashCon هم در همان روز 24 اکتبر است و همه اینها نشانه هایی از یک آپدیت بزرگ و یک روز تاریخی برای کلش بازهاست…

به بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز نزدیک میشویم و خبرها و شایعات هم افزایش پیدا میکند، در این مطلب چند شایعه و خبرهای جدیدی که از این آپدیت منتشر شده است را برای شما قرار داده ایم:

6 خبر و شایعه جدیدی که منتشر شده است:

1- شایعه تاون هال 11 در آپدیت 24 اکتبر قدرت گرفت!

1

تاون هال 11 یک شایعه بزرگ میان کلش بازهاست و قبل از هر آپدیت کلش تاون هال لول 11 شایعه میشد ولی تا اکنون این شایعه به حقیقت نرسید. اما با نزدیک شدن به 24 اکتبر و تغییر رنگ و ظاهر دیوار لول 11 در آپدیت 11 مهر، شایعه تاون هال لول 11 به شدت قدرت گرفت. همانطور که میدانید دیوار لول 10 شباهتی به تاون هال لول 10 دارد و از آنجایی که دیوار لول 11 آبی رنگ بود پیش بینی میشد تاون هال لول 11 هم آبی رنگ باشد اما در آپدیت قبلی کلش اف کلنز دیوار لول 11 به رنگ قرمز تغییر کرد. این میتواند نشانه ای باشد که تاون هال 11 مانند تصویر بالاست و قرمز خواهد بود و یا اینکه قراراست دیوار لول 12 بیاید و تاون هال 11 شبیه آن باشد.

2- باربارین لول 8 !!

شایعه باربارین لول 8، تاکنون هیچ تصویری از آن منتشر نشده است و فقط شایعه ایست که بین سایت های خارجی در زمینه کلش مشهور شده است که در 24 اکتبر خواهد آمد. این شایعه قدرت زیادی ندارد.

3- اسپل ها ارتقا پیدا خواهند کرد!!

با آمدن تاون هال لول 10 اسپل های زیادی ارتقا پیدا کردند و لول های جدیدی از آن ها ثبت شد ولی زیاد مورد رضایت کاربران نبود که اسپل های جدید پویزن اسپل،اسپل زلزله و اسپل عجله منتشر شد و طبق پیش بینی ها اگر تاون هال 11 بیاید لول های بعدی اسپل های جدید هم خواهد آمد.

4- کلن ها بایکدیگر متحد خواهند شد و همچنین رقابت کلن به صورت لیگ خواهد شد!

در آپدیت های قبلی 24 اکتبر کلن وار آمد و باعث پیروزی چشمگیر کلش اف کلنز شد، پیش بینی میشود در این آپدیت هم ویژگی جدید برای کلن خواهد آمد تا به طور مثال چند کلن با یکدیگر متحد شده و به جنگ با دیگر کلن ها بپردازند و هر کلن به تواند به کلن دوست خود کمک کرده و کمک بگیرد. و پیش بینی بعدی اینکه مسابقات کلن ادامه دار خواهد شد و مثل تورنومنت و لیگ میشود، درباره این شایعه توضیحات مبهم و غیر قابل مفهومی وجود دارد اما هدف اینکه کلن وار به صورت لیگ خواهد شد فقط مخصوص برندگان کلن وار هست و تمامی شرکت کنندگان کلن وار نمیتوانند در لیگ به دور بعدی راه پیدا کنند.

5- قهرمان جدیدی در راه است!

این هم از دیگر شایعات است که در سایت های خارجی در زمینه کلش اف کلنز مشهور شده است که در 24 اکتبر قهرمان جدیدی خواهد آمد و به احتمال زیاد اگر قهرمان جدیدی بیاید گابلین کینگ خواهد بود و به گفته بعضی ها در مرحله آخر Single player گابلین اضافه خواهد شد.

6- تولد نیروهایی جدید!

از دیگر شایعات آپدیت بزرگ 24 اکتبر تولد نیروهایی جدید مانند Centaur (موجودی افسانه ای با پایین تنه اسب و بالاتنه انسان) و spider (عنکبوت) و yeti (موجودی برفی) اشاره شده است که این شایعه بسیار ضعیف است.

تمامی 6 مورد بالا شایعاتی هستند که قطعی نیستند و هیچ تاییدی توسط سوپرسل نشده اند، فقط موارد 1،3،4،5 شایعاتی هستند که احتمال منتشر شدن آنها بسیار بالاست و به گفته افرادی این ها توسط صاحبان و سازندگان لو داده شده است.

نظر شما چیست؟ با آمدن تاون هال 11 و دیگر موارد، آپدیت 24 اکتبر چگونه خواهد بود؟ آیا باری دیگر تمامی کلش بازان و تاپ پلیر ها مجبور به شروعی دوباره خواهند شد؟

به هرحال ما عاشق چیزهای جدید هستیم! :)

 


 

شایعه های دیگر و ویژگی ها به صورت تصویری

1– تاون هال ۱۱

خوب مدت های زیادیه که منتظر این سطح هستیم . با توجه به اینکه دیوار سطح ۱۱ قرمز شده و شایعه های آبی بودن تان هال ۱۱ و به طبع اون استفاده از دیوار آبی برای تان هال ۱۱ ، این شایعه نزدیک به واقعیت به نظر میاد :)

Town_hall_9

 

۲- قهرمان جدید

خوب اگر یادتون باشه نشونه هایی از یک قهرمان جدید در یکی از عکس های خود سوپرسل دیده شد . پس امکان داره این آپدیت بزرگ یک قهرمان جدید باشه .

Clash-of-Clans-April-2015-Goblin-Hero-Altar

 

۳- نیرویی جدید

این هم میتونه محتمل باشه چون خیلی وقته نیروی جدیدی به بازی اضافه نشده

download (1)

download

 

۴- مراحل روزانه و دریافت جاییزه ( کوئست )

یعنی اینکه روزانه شما مراحلی رو انجام بدید و در ازای اون از سوپرسل جاییزه دریافت کنید .

2pyds92

۵- تورنومنت میان کلن ها

این هم میتونه جذاب باشه . از نظر شخصی خودم این ۵ مورد میتونه آپدیت بزرگی باشه به خصوص ۴ تای اول :)

images

 بزودی یک پست مخصوص و با توضیحات کامل این اپدیت بزرگ برای شما کاربران عزیز در وبلاگ قرار میدیم

باما باشید در وبگردی ها . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/07/27 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

روز اپدیت مساویست با روز عاشورامونه اگاه باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت در تاریخ 1393-11-27 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از کدام مطالب در سایت بیشتر درج شود؟
    آیا موافق هستید ورژن آنتی بن Xmod منتشر شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 681
  • کل نظرات : 858
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2069
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 397
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 6,938
  • بازدید سال : 66,417
  • بازدید کلی : 2,914,334